LorettoG

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Dagen!

Av Maria - 23 april 2011 16:24

Hejhej!

Nu kom jag hem efter att ha hämtat min bror och hans flickvän.

Red ju Milka idag,det gick bra! :) 


Vi red i ca 45 minuter och jajg passade på att träna sitsen då jag red i hennes hoppsadel eftersom att Milkas ägare har en ny dressyrsadel som hon såklart vill "rida in":)


Men jag+hoppsadel=katastrof :P nejmen jag höll typ på att skumpa av, så tog bort stiglädrena, då gick det mycket bättre:D Trevligt att rida en såpass stabil och utbildad häst som omväxling, Loretto är ju motsatsen! 


Mamma red Lorran och han skötte sig jättebra! Mamma tyckte att han var väldigt mjuk och fin efter att jag ridit honom, kul att höra! 


Ikväll blir det påskfirande och middag med familj och släkt! Trevligt!  



 


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Skapa flashcards