LorettoG

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Islandstur på G

Av Maria - 24 april 2011 08:46

Hej!


Åh vad trött jag är men på något sätt gillar jag morgonar ändå,dom känns så harmoniska på något sätt:)! 


Nu har mina föräldrar tillsammans med släckt tvingat upp mig ur min säng igen för att vi ska rida islandshästar i några timmar, så mysigt!


Vi har gjort det innan med familjen men nu är vi 11 stycken som ska rida:p Se hur det går! Vi rider på ett jättefint ställe i borås, det är underbar natur, jättefina islänningar och trevliga ledare! 


Man kan ju lugnt säga att det är underhållande att se sina bröder (22 år,20år och 15år) och sin lite runda pappa rida! :D  



   




 
 
felicia andreasson

felicia andreasson

24 april 2011 09:16

hej :) såg att du länka nåt med söker bloggfixare :) gör du det fortfarande? skulle kunna fixa en design till dig om du vill?

vänliga hls felicia
www.feliciafotoo.bloggagratis.se

http://feliciafotoo.bloggagratis.se

Maria

24 april 2011 15:17

Behöver hjälp med att flytta bloggen och dess innehåll till wordpress om det går och kanske lite småfix med bakgrunden:) Vet du hur man gör detta? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards