LorettoG

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Minidator?

Av Maria - 25 april 2011 17:45

Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D

Fastnade för en nokia som var lite fräck:) 

Kom gärna med tips om minisar/netbooks!


 


Har föresten köpt en ritplatta som jag håller på att installera:)


Påtal om ingenting; hästarna har fått börja beta på sommarhagarna i lina nu, det dröjer inte länge tills de får börja gå i sommarhagarna:D Glad!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Av Maria - 24 april 2011 17:43

Har tänkt att köpa en mängd med Swarovskistenar som man kan dekorera hästsaker med! Riktigt kul att dekorera hjälmen,sporrar,schabrak,pannband mm med! :))   (Detta är dock inte svaret på förra inlägget)     Dessa har jag tänkt köpa 100 st av ...

Skapa flashcards