LorettoG

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Maria - 16 mars 2011 23:16

Ida red mamma somsagt lektion. Det gick bra! Efteråt släppte jag honom i den stora sand(ler) hagen, så att han fick rulla sig rejält! Det blev inga ba bilder! tyvärr! Men jag har inte rensat kameran på år och dar och den var superseg...... Men rensadeden nu och den är piggigen;) Imon kommer tandläkaren kl 10.30, se hur jag klarar mig upp så tidigt!


Här e nåra bilder från hagen!

      Min häst är retrded:P


Sötnos i full fart!!!


Av Maria - 16 mars 2011 13:11

Nu drar jag till stallet! Eftersom att jag hamnade på akuten förra onsdagen (torsdag?) så red inte mamma lektion, så nu är det första gången på Loretto för hnne:) Tarmed mig kameran och plåtar lite. Ryggen håller på att läka, hoppas på att kunna rida på riktigt om några dagar.

     

Ovido - Quiz & Flashcards