LorettoG

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Maria - 28 mars 2011 22:13

Hej! Nu är jag otroligt bloggsugen (kanske beror på min pluggångest:P)! Imon ska jag till Loretto och pyssla, hoppas renfällen kommer så att jag kan rida också:D


Har ni något "önskeinlägg" eller liknande som ni vill dela med er av/"önska" blir jag superglad!:)

 

 

Här är några bortglömda bilder på söta Loretto! 

         


   

Av Maria - 28 mars 2011 17:38



    






Total Hissar Leovets Riders Magic!



 



Det är en gel som reder ut/balsamerar tjocka svansar och manar.

Har köpt ett lager av dessa på S.O.P i februari, de är dock ganska ovanliga här i sverige.

Gelen iaf är underbar, den luktar hur gått som helst, ger jättefin volym (& en djupare färg) i svansen som också blir len, ren, fin och ja... som en svans ska vara! Fungerar mycket bättre än glansspray och så är den jättedryg.

Så en stor hiss till den!





 

 

Ovido - Quiz & Flashcards