LorettoG

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Bilderna! Bättre sent än aldrig?:)

Av Maria - 5 mars 2011 00:35

Här kommer bilderna!!:)


Först lite från hagen;


Sötisen!

   

Galen häst:p


        

Vackra Killen!


Ridning mm;

 

Loretto eller Loretta som alla kallar honom efter att han haft lila rosetter i manen står snällt och posar!

  

Gjorde en liten för/efter bild på hans ben, använder torrshampo:) tycker det är super,lätt och går jätte fort!

Mamma gör iordning det sista innan vi ska gå upp till Manegen.


     

Skitkvalite eftersom att det va på kvällen men fick iaf ett ridfoto:p Hahah och mamma kollar sig  så fint om så det inte kommer någon häst swichande förbi i ökad galopp;)


 

Min härliga prestige!


På med pjamasen inför natten<3

Och in i boxen för att få äta sin kvälls fruktmüsli...

 

 

Och en liten "rundtur" i stallet;



Sadelkamaren


Tränsen


 

Mitt älskade träns<3


                  

Stallgången


 

Gången till Lorettos, Londimos boxar och täckesrummet:) Londiamos är de första fönstret med galler, de andra fönstret är Lorettos och dörren är till täckesrummet.


   

Stallgången från det andra hållet, med 2 smågångar. Den andra gången som inte syns är till Lorettos box.   

 

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards