LorettoG

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Kommande Inköp!

Av Maria - 10 mars 2011 16:51

Det finns ju så mycket olika onödiga hästprylar man vill köpa, här är åtta stycken "vill ha saker"!

     

1. Ett brunt svängt pannband till hopptränset, med "gula" swarowski stenar:)

 

2. En fin namnskylt med dressyrtema på.

 

3. Något jag inte testat! Silicondroppar som manbara behöver yttepyttelite för att reda ut man och svans.

 

4.En gummiborste till fällande hästar mm.

 

5.Äppelbett - till hopp(&uteritts)tränset

 

6. Wintec Dressyrgjord-En gjord som är helstretchig, svägd, med luftningssystem för att sitta bäst och följa med ihästens rörelser.

 

7. Ett otestat torrshamposom verkade bra:)

 

8. Rakt Novabett, vet inte varför jag vill a det men det ska vara bra för tänderna och som "omväxlingsbett".

 

 

 

  



 
 
Victoria - häst och fotoblogg

Victoria - häst och fotoblogg

10 mars 2011 20:11

Swaroski pannbanden är så gälet snygga, skulle själv vilja ha ett :3

http://victoriafrida.blogg.se

Maria

10 mars 2011 22:49

Eller hur är det! Helst till bruna träns:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards