LorettoG

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Frisk!

Av Maria - 11 mars 2011 16:50

Hej! Har just vart på sjukan , kom inte upp ur sängen i morse själv, då med 2 voltaren och en panodil..... 

Har iallafall fått bra diagnoser! Puh!! De trodde att jag hade fått en spricka i (istället för revbenen) ländryggen, men jag röntgades och det såg bra ut!  Jag hade helt enkelt fått ett megablåmärkt på ena sidan ryggen som va väldigt svullet, så fick bara rejält med värktabletter. Ska röra på mig så mycket som möjligt och får rida så fort jag har lite mindre ont! Så skönt!

Mer uppdatering kommer ikväll när jag har piggnat till lite:) Så ni har något att se fram imot!

 

  

 
 
Sabina Shahbazi

Sabina Shahbazi

11 mars 2011 19:54

Fin heest! :D

http://www.ponirider.blogg.se

Maria

12 mars 2011 10:38

tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards