LorettoG

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Dagen mm

Av Maria - 13 mars 2011 01:36

Hejhej!

Tänkte skriva ett litet kvällsinlägg som vanligt!

Idag (igår) Gick Loretto Super och galopperade och flyttade sig för skänkeln (sådant kan/kunde han inte såbra när jag köpte hnm)! :D såglad! Men somsagt så va det min mamma som red då det inte funkar med min rygg än, ska göra ett nytt försök igen imon att rida. Han var en helt annan häst i den nya sadeln, avslappnad mjuk och kändes behaglig på något sätt, och det kände jag i bara skritten! Den sadeln blir det somsagt! Imon kmr bra bilder från igår, tagna med en något riktig kamera! 

 

Från det ena till det andra! Måste bara säga en sak, blir sjukt trött på folk som missuppfattar en för att vara arg bara för att man inte använder smilisar efter varje mening! Blir inte ni det? Om jag slänger iväg en kommentar utan smilisar så är jag inte arg för det, måste förtydliga detta då jag inte orkar så fjantiga missuppfattningar mer!:)         

Imon ska jag upp tidigt och somsagt försöka rida:) Ser fam imot varje gång, han är ju så rolig att rida!

Vad tror ni om ett litet pysselinlägg om hur ma bakar hästgodis?:) skulle det va något?

 

Här e lite dåliga bilder tagna me mobilen, orkar inte ladda ner de andra bra bilderna just nu då den kameran ligger kvar i bilen....

 

LIte stor häst och lite litet fönster

  

... och smått smutsiga lindor.... 

Väldigt  Charmigt eller?:P

    

Här är bates sadeln, den ser inte direkt vacker ut... men väldigt mysig att sitta i.

 

 

 

    

 

 
 
Carolina

Carolina

13 mars 2011 14:26

Du skrev att din mamma red men sen tyckte DU att han var behaglig med den nya sadeln? :p

http://asslatjejerna.blogg.se

Maria

13 mars 2011 16:07

Kanske glömde skriva det, Jag skrittade honom. Kan inte rida än då min rygg fortfarande är paj, men somsagt så kände jag skillnad på honom bara när jag satt upp. Loretto är väldigt känslig för sadeln och spänner (tkr det e obehagligt) sig i början på ridpasset. Men med den nya sadeln så kändes han tillfreds och avslappnad eller hur man nu vill beskriva det.
Det är la konstigt att en bättre tillpassad sadel kan gör så mkt skillnad!:)

 
lollo (a)

lollo (a)

14 mars 2011 23:26

Vad kostade den nya sadeln? =)

http://www.crazypony.blogg.se

Maria

15 mars 2011 01:49

Vet inte riktigt, men jag tror att den kostade lika mkt som vi sålde den gammla för:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards