LorettoG

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Sjukling:(

Av Maria - 13 mars 2011 23:45

Hatar att vara sjuk! Har grymt ont i ryggen och har feber... Ingen ridnig för mig imon... eller ja...skrittning...

Va på stallet idag och skrittade, vill ju så gärna börja rida så fort som möjligt igen! Men fick hoppa av efter 5 minuter, då demostrerade ryggen! Det såg bra ut när mamma red iallafall! Imon lämnar vi föresten in finessen (till sv. ridsport) och köper Batsen "Innova" :))

Längtar otroligt efter att rida igen, har inte ridit på 4 dagar, det känns som 4 år! Kommer uppdatera mer när jag blir lite bättre! Om ni vill att jag ska skriva om nåot speciellt kan ni ju slänga iväg en kommentar, då blir ja gla:)


Här är lite bilder från igår! Kmr i väldigt blandad ordning, men ni står ut va?:)

 

Saknar sommaren! Jaja... Man blir glad för det lilla, såg lite skifftningar i grönt på 1 av sommarhagarna vilket jag blev otroligt lycklig över! hahaha

  

  Oj så fint städat man kan ha det.....

    Vackra killen<3   

Någon är nöjd med ridpasset?

 

 

  

Fina killen!

 

 

  

 Påväg till manegen!

 

     Gillar Bucas täckerna så himla mkt, är inte detta sjukt snyggt??:D Lite smutsigt och lappat dock!  

Hahahhaha Söta Loretto & mamma med sina "charmiga" rosa stövlar:P

 

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards