LorettoG

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Vårkänslor!

Av Maria - 14 mars 2011 23:08

Nu äger jag Bates InnoVa:n :) Mamma,jag och mammas kompis Mia åkte ner till ridport och lämnade Finessen, lite sorgligt då jag älskade sadeln! Jaja, sånt är livet!

 

Loretto Fick "ridledigt" och jag släppte honom i den stora hagen:) Gu vad han va glad!! Han stegrade bockade sprang och rullade sig i den superleriga hagen! Vi var väll där i ca 45 minuter varav jag löslongeradehonom ca 20 min.

Resultatet var en superlerig,ångande och glad Loretto.

Hade bara mobilen med mig, men eftersom han gjorde sina fina "black beauty-stegringar" så kunde jag inte låta bli att ta fram den:P

 

När vi kom in borstdes och mysades loretto med och sedan fick han gå in och äta sin FruktMüsli me mkt morötter.  Jag mår bättre och bättre, febern sjönk lika fort som den steg, hoppas på att kunna gå till skolan och rida på onsdag:)

 

 

Somsagt så blev inte bilderna inte så fina men kan inte låta bli att bomba er lite:D

 

Nu blev det lite fel ordning dessuton:) Här är han färdigborstad med pjamasen på...

Ja.... det negativa med vita strumpor.... Och hans fina svans, hjälp!

  

 

Han va så rolig, grävde upp lera i flera minuter och snurrade runt och runt och runt innan han rullade sig, så han fick en fin fluffig lerbädd:P

  Ja, somsagt!


  


   Fina killen busar!      

                        

    


Tolkar lilla LerLoretto som ett riktigt vårtecken! 


  

 
 
Ingen bild

Linnea - polze.blogg.se

14 mars 2011 23:51

HAHA, Skapligt nööjd häst! ;)

Maria

15 mars 2011 02:37

Hahah och skapligt nöjd matte som fick borsta i typ 2 timmar efteråt:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards