LorettoG

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Rubrik saknas

Av Maria - 19 mars 2011 22:45

Idag löshoppade vi:D Det gick Super! Loretto tyckte att det va en barnlek, märks att han har hoppat innan.

Det är så kul när man ser dressyrens dressyrhästar tända till och "hoppa"!

Kanske inte världens teknik, men så roligt vi och hästarna hadde det! Kollade dock så mkt på hoppningen så jag glömde(även när vi släppte hästarna) fota... Han hoppade 1 m:) Dessutom tog mamma dressyrtränset och bruna fram och svarta bak strykkappor vilket jag inte blev glad över.....  Efter det åkte vi och köpte mer frukt müsli och kraft till Loretto och ett novabett.

Sen efter att vi ridit så släppte vi Baltazar och Loretto tilsammans i den stora hagen. De fann varandra direkt och det blev inte mkt bråk! Bra! De nosade på varandra, Baltazar satte Loretto på plats 1 gång och sedan mysade de med varandra och rullade sig.




Skrittade idag föresten! Det gick bra och jag hade inte så ont:D Men så börjagd jag travaoch då deostrerade ryggen igen... Men ändå:) Bara att få  sitta på Loretto igen gjorde mig glad!

 

 

             

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards