LorettoG

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Tillbaka!

Av Maria - 24 mars 2011 20:21

Hejhej!

Nu är jag färdigpluggad och är tillbaks!!:)


Var hästledig när jag var bloggledig, men loretto ska vart snäll! Igår tömkördes Loretto av Yvonne, han skulle igentligen ridas men hade några knölar som ömmade på honom (där av den lila färgen) .

Så han blev tömkörd ist.

Knölarna såg ut som foderutslag och var lite lite sårigt längst upp, kanske ni har vt med om något liknande? Kanske bara hårsäckarna som var inflammerade? Isf har mamma köpt ett renskinn som vi ska ha under sadeln, ska vara bra för känsliga hårremmar!


Det gick sådär på tömkörningen och det behövdes värkligen! Han har problem med att ta stöd på yttertygeln.


Idag gick vi på promenad, det har blivit bättre med knölana men han fick vila ryggen. Det va myspys och klättra tyckte han! Tror det är nyttigt för bakbenen och huvet å honom oxå!:)


Här är bilder från skogen!


 

Söta killen, lite oborstad och lerig!:)


 

Eller hur är det mysiga vägar?:)


      

Man blir vääälllldigt törstig av att klättra säger Lorran!

  

 

Vinterhagarna:)


 

 
 
carolina

carolina

25 mars 2011 17:58

hade ni prov eller? :)

http://asslatjejerna.blogg.se

Maria

25 mars 2011 19:19

Ja, eftersom jag vart borta så skull ja ha typ 4 prov och en mängd läxförhör! och dessutom allt ja måste ta igen! Va smått sressad!:P Men nu är allt lungt igen...:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards