LorettoG

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

..

Av Maria - 27 mars 2011 21:30

Haha, måste bara förtydliga en sak; Det är jag Maria som bloggar och det är min blogg, inte min mammas:P

Haha har hört ett par som sagt typ "vilken fin blogg du och Maria har" till mamma... Kan visserligen förstå det för att jag lägger ut en del bilder på Loretto och mamma, men detta är för att min mamma är så otroligt otekninsk och inte kan ta ett bra, skarpt kort ens på självutlösaren...  Men hon försöker alltid iallafall;) Får se om jag kan fixa några bilder på mig och Loretto snart om ni vill se, så länge får ni en liten bild från en film!


 



 

 
 
ronja&sofia

ronja&sofia

27 mars 2011 23:18

får kanske hjälpa mamma hur man gör med kameran, så vi få se fina kort på er (:

http://www.dressyrtjejerna.webblogg.se

Maria

28 mars 2011 14:57

Får nog göra det!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards