LorettoG

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Maria - 1 april 2011 23:06

Hej!:D


Idag får det bli lite sen uppdatering!

 Kan meddela att det har gått jättebra på proven!

Är jätte trött nu efter en hård vecka, nu ska jag ta igen mig, blogga, vila och vara hos Loretto såklart under helgen:D


 Idag mysade vi, jag rycktade och pysslade med honom i boxen i ca 2 timmar. Passade också på att göra några slav knoppar, frisera öron,lugg och svans. Loretto njöt!


Sedan tog jag honom till paddocken (han har inte vart där pga isen,som har smält nu) och där skrittade vi (för hand), och travade.


Tränade på att samla honom (medans jag sprang brevid, det tyckte han var mycket roligt och busade lite:P

Sedan mysade vi ännu mer ochhan fick sin müsli-lusern blandning:)

Skönt med vilodagar ibland också! Plåtade lite så här får ni bilder!




  

Fina älskling!  

Just det, det är så fult, han har numera ståndman längst upp vid manen! Fy! Men jag klipper inte av det för att det ska växa ut under sommaren, Ska man vara fin får man väll lida pin? Eller?   Har han inte blivit lite,lite finare ikroppen?:)  

Ahahahhaha kunde inte låta bli! Bertil som står på stallet kom så snällt och demostrerade hur islandshästar passar:P Hahahhahah             

Ovido - Quiz & Flashcards