LorettoG

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Maria - 22 april 2011 22:28

Ne, nu ska jag gå och lägga mig i hyfsad tid, ska upp tidigt imon och rida Wictorias fina häst Milka :) Mamma kommer rida Loretto på samma gång i paddocken. Tycker att det är skitkul att rida andras hästar, man lär sig väldigt mycket och blir dessutom mer "mångsidig" och flexibel i ridningen om man kan säga så:)


Lånad bild på dem!

   

Av Maria - 22 april 2011 18:43

Nu är det bloggtävling hos LorettoG!:)

Du tävlar om ett nytt rött Dressyrschabrak i storlek ponny!


  

Såhär gör Du för att tävla:


1. Spara bilden och lägg ut den på din blogg.

2. Länka "http://lorettog.bloggplatsen.se/2011/04/15/5119286-tavling/".

3. Skriv en kommentar här under med namn, sidan du länkat på och din mailadress!


Superenkelt! Lottar ut vinnaren om ca 3 veckor!


  

Bloppis-annons
Av Maria - 22 april 2011 18:00

Säljer nu min mkt fina sadelgjord i italienskt läder pga att jag köpt ny sadel. Mjukt stoppad,följsam och lite svängd.  

Är som Ny och använd endast ett fåtal gånger! 

70 cm lång. 

Nypris 1695 kr

     

Hästar & Ridsport, Säljes - Mölndal (Västra Götalands län)
Pris:    1 150:-
Telefon:    +46709141251
 
Av Maria - 22 april 2011 16:35








Här är lite kassa bilder från löshoppningen:) Han var hur duktig som helst och hoppade 115 cm! Visst är han fin i hopptränset!


      

                   

Av Maria - 22 april 2011 15:42

Kommande (inom kort) Inköp:



 

Ska ta och köpa ett par bruna veredus bakskydd innan jag köper mina vita (se tidigare inlägg) som matchar mina bruna veredus framstrykappor :) Snacka om brun outfit! 


Ska också köpa ett veredus "easy white" till Lorettos vita ben och mule:) 




...och ev ett brunt Catago allroundshabrak till "hopp"(allround)sadeln, fast det står ju inte "Catago" utan "Loretto G":


    




Och till det en brun GlenGordon Huva : 

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards