LorettoG

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Maria - 6 april 2011 21:59

Hej!

Nu fram till kl 00.00 på fredag kan ni fråga mig om vad ni vill! :)


  


 

  

Av Maria - 6 april 2011 19:34

Idag tömkördes Loretto, det gick inte så bra!

Han ville inte ta stödet i tömmen/tygeln alls.


Han var rejält piggelutt och nervig både före,efter och under tömkörningen, han hade kanske en jobbig dag?? 


I slutet när han väl gick bra så blev han rädd för något och hoppade iväg, gjorden åkte över sadeln och då fick han panik...


Gick med honom i 30 min före ridpasst, det var programridning så jag kunde inte longera honom.


Och efter skrittade jag honom också i 10 min, sedan släppte jag honom i den stora lerhagen medans jag mockad så att han fick spriga lite på egen hand.


Det tyckte han var mysigt och tog tillfället i akt och rullade sig (soom tur hade jag tagit ett redan lerigt regntäcke)!

Jisses siken liten skitgris han är!!:D


Sedan va han så otroligt tittig för allt så jag gick runt på gården ett par varv så att han fick kollar på alla saker som är lika läskiga varje gång man går förbi dem:) haha!


Tar föresten tillbaka det här med täcket från förra inlägget, hittade 3 st täcken på loftet som jag glömt bort;)



Har inte haft tid att ta mycket kort alls,men här är ett på lotet.:)

Och på min lille älskling!


Och i boxen:) Om ni undrar vad det svarta är; det är lorettos "BH". Vi har den för att han inte ska få mer skav:)


 

Ovido - Quiz & Flashcards