LorettoG

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Smart Ide!

Av Maria - 2 april 2011 13:48

Klickade runt lite på några hästshoppar och hittade den här:   



Ser inte det otroligt smart ut??:D


När jag pysslar och borstar Loretto tycker jag att det ingår att fläta man och svans ibland, gör det för att man och svans (och lugg såklart) ska hålla sig så fina,rena och så lite slitna som möjligt. 

Och då om man ska fläta t.ex manen är det väldigt jobbigt att inte ha en pall i närheten, då är väll denna grym eller?:D


Man har kombinerat rycktlåda och pall i ett, frågan är om den blir för stor, den håller ju lixom för 120 kg!!


Är det någon som har en sån här, är de bra? Funderar starkt på att skaffa den:)




 

 
 
Julia

Julia

2 april 2011 16:24

Vi använde en sådan där ryktlåda/pall när jag var i Frankrike. Perfekt att ta med ut i hagen när jag skulle träna unghästarna och så småningom rida in dem då man kunde ta med "allt i ett". Så jag rekommenderar den!

http://jeldh.blogg.se

Maria

2 april 2011 19:22

Ja, den värkade ju väldigt smart!!:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards