LorettoG

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Glad!

Av Maria - 5 april 2011 20:13

Hejhej! Kom just innanför dörren, har vart hos Lorran och sedan käkat på resturang med pappa och bror:) 


Vi "firade" att min bror fick godkänt på moppeprovet, roligt!

Hoppas starkt  på att slippa bussen ibland nu på morgornana numera:P På tal om skolan, det är så skönt, har tagit igen allt sen jag var sjuk och har nästan inga läxor förutom engelska,spanska och matteprov den här veckan:D Äntligen är allt som det ska igen!


Red Loretto själv idag , men pappa va så snäll att han kom och höll imot på andra sidan när jag satt upp (om sadeln kommer lite lite på sniskan får loretto fnatt med sitt sadeltvång) .


Vi tränade mycket på trav-skrittövergångar. :) Har ett sitsproblem som jag tränade på att försöka få bort, jag spänner axlarna för mycket ibland och "drar ihop"  mig , och då får jag för raka armar och sträcker inte tillräckligt på benen. I slutet gick det iaf:) 


Han hade lite svårt att ta stödet i yttertygeln också vilket resulterade i att han kom i en ganska hög form, så försökte rida honom neråt och frammål, men ändå med kontakt, tror det försvinner med tid och muskler.

Annars gick det bra!


Älskar att sommarhagarna har börjat skifta i grönt numera! Dock är regnet mindre kul:P Loretto ska dessutom tömköras imon, kul! :D


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards