LorettoG

Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Hej!

Av Maria - 9 april 2011 15:34

Idag fick jag sova!:) Härligt!

Loretto fick vila eftersom att han var så duktig igår.

Har har dessutom börjat fälla som tusan!

Vi köpte en 5 liters dunk B-Vitamin igår, det ska vara bra för pälsfällning.

Mamma har åkt iväg till Örebro med en på stallet som äger en liten Welsh hingst som hon ska ställa. :) Roligt, hoppas det går bra!

Nu ska jag, min bror och min pappa ut en sväng med hundarna:)


En liten bild fråg igår:)

    



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards