LorettoG

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Dagen:)

Av Maria - 10 april 2011 22:42

Hejhej på er!


Idag blev det ju inte så mycket inlägg, menmen så blir det ibland!

Lite kvällsupdate är väll aldrig fel?:)

Har vart på stallet heella dagen i det underbara vädret! Sedan kom pappsen och fotade när jag red, dock så kom vi iväg lite sent så ljuset blev inte så bra.


Det gick jättebra idag, värkligen!

Han var väälllldigt pigg och har börjat hoppa lite, testa gränser:P Men sa till honom på skapen och då skärpte han sig.


Han var så mjuk och otrolit känslig, bara flöt fram, älskar när hästar har egen motor! En riktigt njutning är det att rida min skrutt!!


Gjorde några enkla versioner av framdelsvändning vilket gick jättebra det med:) Travade annars ganska mycket på lite längre tyglar så att han fick söka sig neråt och frammåt i friskare tempo.

Här har ni en liten bildbomb!:D


Rider lätt på de flesta bilderna*


                             

Vill gärna ha kritik såklart!:)


 

 
 
Gabriel

Gabriel

10 april 2011 23:59

Ser bra ut!

http://demagog.blogg.se

 
hulken

hulken

11 april 2011 08:58

Hej!
vilken fin och vacker häst du har!

http://vasternhastarridning.blogg.se

Maria

11 april 2011 11:57

tack! Det är han!:)

 
L

L

11 april 2011 12:24

Vilken underbar häst! älskar fuxar :) Vad är det för shabrak du har på hästen? =)

http://linnternstrom.blogg.se

Maria

11 april 2011 13:29

Tack! Visst är det den finaste färgen;) Haha
Jag köpte shabraket under GHS 2010, så vet inte riktigt vart det kommer ifrån, men det är i allafall creamfärgat med guldiga kanter:)

 
Ingen bild

shiliaa

11 april 2011 12:37

heeej josé :)
fina bilde r du har ^^

Maria

11 april 2011 13:30

Tack sjulia!

 
hulken

hulken

11 april 2011 18:25

Hej!
vilke fin brun häst du hade på bilden!

http://vasternhastarridning.blogg.se

Maria

11 april 2011 20:29

Tack:) Det var han!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards