LorettoG

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Hejhej!:)

Av Maria - 11 april 2011 12:31

Nu sitter jag i skolan, pallar inte att plugga...


Ska till stallet om 1,5 timmar, en från stallet sms:ade och berättade att Loretto var svullen i vänster framben igen, fan!


Men han haltade iallafall inte! Hoppas bara inte att det är senan, har hört 1000 skräck historier om det!


Ska bara jogga honom idag, kanske bara gå till och med, får se hur pass svullet det är. Har ni några bra tips på om man ska göra något speciellt?

Kylinpackning?

Om det inte blir bättre inom kort kommer självklart vetrinären.


Här är en favorit i repris eftersom att jag inte har några nya bilder i skolan!

       

 
 
carolina

carolina

11 april 2011 17:31

Är den rakad på hela resten av kroppen med eller? :)

http://asslatjejerna.blogg.se

Maria

11 april 2011 20:30

Han rakades av den förra ägaren på hela kroppen, een nu håller det på att växa ut igen!:) Kommer inte helraka honom senare:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards