LorettoG

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Kärlek till våren!

Av Maria - 11 april 2011 20:31

Nu är jag maximalt trött! Det som håller mig vid liv är typ tanken på lov om en vecka och Loretto;)

Har typ sovt 3 timmar inatt och har haft fullt upp hela dagen!


Loretto är iaf inte svullen längre som tur var! PUUHH! :) Var ute och gick i paddocken och njöt av det fina vädret. Han fick vara täckfri och sola! skönt:) Passade även på att spreyträna honom nu när solen värmde, gör detta då jag hatar när hästar får panik (dansar och fjantar sig) av spreyflaskor, hällst på sommaren när man använder flugsprey! Tänkte skriva ett litet inlägg om hur jag spreytränar honom, skulle det vara intressant?:)


Hahah så här lagom charmig kan man se ut i hagen om man heter Loretto;)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards