LorettoG

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Loretto G

Av Maria - 17 april 2011 11:25

Många frågar vad Loretto heter, om det är "Lorettog" "Loretto G" eller bara "Loretto". Och också vad G:et står för. Så det tänker jag svara på nu :)


Loretto heter igentligen Loretto G, det heter han i passet han fick med sig. Så det är inte jag som stavat fel när jag gjorde bloggen:)


Jag har ingen aning vad G:et str för, men jag som matte till Loretto tror ju att det står för "gorgeous" eller "gullig" kanske :p


Jag har har haft möjligt att ändra namnet eftersom att vi har gjort ett nytt pass till honom (hans gammla stämde inte helt) men vidskeplig som jag är (betyder otur att ändra djurs namn) så struntade jag i det.

Hahah, nemen om han blivit tilltalad till "Loretto" är det bra att han har sitt namn som han är van vid.


Dessutom tycker jag att det är ganska fint:)


    

 
 
Malin

Malin

22 april 2011 18:03

Min häst heter igentligen Malindå Men nu så lyssnar hon bara på malin men hons bror heter varför då? och masser sånt pappan hette typ Hur då? Hehe men kika in kanske? http://malinmolla.bloggplatsen.se/

http://malinmolla.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 juni 2011 19:22

Nu finns det massor med ny intressant läsning på bloggen: Lorettog.com*klicka*   ...

Av Maria - 21 maj 2011 12:10


Nu har jag frågestunt på min nya blogg : *klicka* http://www.lorettog.com Kika in och ställ en fråga!:)     ...

Av Maria - 26 april 2011 09:13

Hejhej! Jag har en nyhet: har flyttat bloggen till wordpress:D Den nya adressen är: www.Lorettog.com ...

Av Maria - 25 april 2011 17:45


Kikade lite på bloggdatorer på mediamarkt idag, fyller år om en månad och har tänkt att önska mig en minipc:D Fastnade för en nokia som var lite fräck:)  Kom gärna med tips om minisar/netbooks!       Har föresten köpt en ritplatta som ja...

Av Maria - 25 april 2011 16:29


  Dissar vojlockar!      Är gräsligt fult,stelt och gammaldags och jag ser inget possetivt med det!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards